The First Evil (asta77) wrote,
The First Evil
asta77

Double OMG YAY!


I have many, many issues with the Patriots going back decades. My father, who hailed from New Hampshire, was a huge fan. You can imagine what it was like in my house on Sundays. ;) Maybe I'll tell that story someday, but for right now, WOO and HOO!. Awesome final drive including an OMG HOW DID ELI NOT GET SACKED AND HOW WAS THAT PASS CAUGHT?!

And I hope I never have to hear a comparison between Joe Montana (imho, THE greatest to ever play the position of quarterback) and Tom Brady. You sir, are no Joe Montana. Joe never would have walked on the field with 45 seconds left looking like the game was already over. Eli Manning, on the other hand, showed Joe's nerves of steel in that final drive.

I have no feelings one way or another about Peyton Manning, though I know he has his detractors, but I did think it's kind of cool to have brothers win back-to-back Super Bowls and be named MVP.

And the other YAY? The WGA strike may be over! Damn, I should have made my prediction that it could be settled by Monday public before this. :p
Subscribe

  • Podcast for 'Crossroads Pt 2'

    Yeah, yeah, I'm a little late on this one. But it's a loooooong hiatus people. And maybe because of that I didn't feel like slapping Ron as much as I…

  • Podcast for 'The Son Also Rises'

    What can I say, I've been busy. But I finally got around to... The season finale is really a three-parter starting with this episode, but, for some…

  • Podcast for 'Maelstorm'

    Sorry for the delay. I had to work myself up for this one. After reading spoilers for ‘Maelstorm’ I was 95% sure that Kara Thrace, in some form,…

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 17 comments

  • Podcast for 'Crossroads Pt 2'

    Yeah, yeah, I'm a little late on this one. But it's a loooooong hiatus people. And maybe because of that I didn't feel like slapping Ron as much as I…

  • Podcast for 'The Son Also Rises'

    What can I say, I've been busy. But I finally got around to... The season finale is really a three-parter starting with this episode, but, for some…

  • Podcast for 'Maelstorm'

    Sorry for the delay. I had to work myself up for this one. After reading spoilers for ‘Maelstorm’ I was 95% sure that Kara Thrace, in some form,…